Ikimokyklinio ugdymo grupės dirba pagal lopšelyje-darželyje parengtą ikimokyklinio ugdymo programą, kurios misija – visos bendruomenės pastangomis teikti kokybiškas socialines, edukacines ir kultūrines paslaugas, užtikrinančias harmoningą vaiko galių sklaidą ir nuoseklų perėjimą prie sistemingo mokymosi mokykloje.
Ikimokyklinio ugdymo uždaviniai:
● Ypatingą dėmesį skirti vaikų psichofizinės sveikatos saugojimui ir stiprinimui
● Padėti įgyti vaiko amžių ir patirtį atitinkančius saugios ir sveikos gyvensenos įgūdžius
● Tęsti edukacinių aplinkų atnaujinimą, žmogiškų išteklių tobulinimą, skatinti, domėtis, rūpintis lopšelio-darželio „Smalsučiai“ aplinka bei jos kokybe
● Puoselėti planų, programų ir projektų rengimo kompetencija. Palaikyti nuolatinį dialogą su ugdytinių tėvais. Ieškoti socialinių partnerių. Koreguoti ugdymo turinį ir pasiekimų vertinimo sistemą
● Turtinti, plėsti ir tikslinti vaiko žodyną
● Ypatingą dėmesį skirti sėkmingai vaiko socializacijai
● Motyvuoti ir skatinti darbuotojus inicijuoti pokyčius
● Bendradarbiauti su socialiniais partneriais, ypač su vaiko šeima
● Siekti ugdymo dalyvių sąveikos paslaugų kokybei užtikrinti
Ikimokyklinis amžius – žaidimų ir atradimų amžius. Ugdytinių stebėjimai leidžia teigti, kad 2-4 metų vaikams labai svarbu žaisti, judėti, piešti, o 5-6 metų vaikas atsiveria kūrybos, pažinimo, eksperimentavimo, atradimų horizontai.
Atsižvelgiant į vaikų poreikius lopšelis-darželis „Smalsučiai“ tenkina svarbiausius vaiko poreikius: judėjimo, fizinio ir psichinio saugumo, bendravimo, pažinimo, saviraiškos, puoselėja jo individualumą, iniciatyvumą, kūrybiškumą.
Ikimokyklinio ugdymo(si) programa